2015

 
 
Nytt år, nya möjligheter. Låter jävligt löjligt faktiskt, men det ligger väl sanning i det! 
Jag har ju faktiskt redan tagit en lärdom under det nyà året, och utifrån det ska jag leva mitt liv 2015! Vad kan de va?! 
 
SATTSA MER PÅ SIG SJÄLV! 

Jag har alldeles för lätt att tänka mer på andra än på mig själv, och jag är en utav de människorna som känner att jag aldrig får samma sak tillbaka! Tillslut känner man sig värdelös och tilliten till även de närmsta sviktar. Därför ska jag läggà ner mer tid på mig själv och göra vad jag känner för vilken tid på dygnet jag än känner för det! Nu är de de andras tur att anpassa sig efter mig! Take it or leave it!
 

TA BESLUT ÖVER VAD JAG SKA GÖRA I FRAMTIDEN!

Nu är de fan dags att ta sig i kragen och bestämma vad man ska göra med livet! Jag har jobbat sen jag gick i 2an utav gymnasiet inom restaurang och slitit halvt ihjäl mig för dålig lön, det håller inte. Jag sa upp mig efter jul och ska nu sätta igång och plugga några kurser på komvux och samtidigt söka nya ORDENTLIGA jobb och utbildningar! Små planer om en liten skönhetssalong i vårat lediga rum som extraknäck måste också tänkas över!
 
VARA MER GLAD OCH POSITIV!

För många år sen var jag på botten, jag hade inte livslusten kvar och tankarna var mörka. DÅ bestämde jag mig att inte ta åt mig så mycket av de negativa bitarna i livet, inte må dåligt över att andra i min närhet mådde dåligt. Försöka se allt från den ljusa sidan, jag bestämde mig helt enkelt för att må bra! Det låter kanske konstigt och lite för lätt för att vara sant! Men det är så, man kan själv påverka något otroligt hur man själv mår. Efter det mådde jag bättre än någonsin! Just nu känner jag att jag tappat en del och behöver få upp mitt positiva tänk och spralliga personlighet! 
 
Ha inte för höga krav på er själv under 2015, lev livet och njut! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback