050814

Hej allesammans! Nu har jag bunkrat upp för att börja köra balsammetoden! Har funderat på detta länge men efter att jag såg ett youtube klipp här om dagen om just balsammetoden kändes det helt självklart att sluta med shampoo! Kolla på den HÄR videon så kommer ni förstå hela grejen!
 
X-tras shampoo kommer jag använda som mitt "sista shampoo", det kommer jag alltså bara använda en gång! X-tras balsam kommer jag använda i hårbotten istället för shamppo kan man väl säga, mitt rengöringsbalsam. Och slutligen Garniers Balsam kommer jag använda i längderna, just för att det är lite fetare!
 
Som sagt, kolla in videon i länken ovan så kommer ni förstå hela grejen!
Ni som testat detta kan väl ge lite tips? funkar detta på mig så kommer jag lägga upp bilder på mitt hår med tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback