180413

Godmorgon! Har precis käkat upp min frukost och vilar magen lite. Ska snart iväg och sola en snabbis och sedan ska jag iväg och träna! Hitta en perfekt trappa att kunna slita ut sig i igår och det blir min förmiddagsträning och ikväll blir det gymmet för att kötta armar och mage!
 
Tränade även 2 gånger igår i det underbara vädret och ca 15 km blev gjorda! Kan inte säga annat än att det var väldigt skönt efter att ha i 3 dagar i rad legat hemma sjuk i soffan med 2 godispåsar och ben&jerry! haha fy tusan! Men nu har jag förhoppningsvis bränt bort det och ska fortsätta mot beachkroppen! Jag kommer ju jobba heeeela sommaren så kommer ha svårt att få tid för träningen, så jag ligger i nu!
Hörs laterooo :)

Kommentarer
Nathalie Vetterlein säger:

Måste bara säga att du har en himla fin bild i din header!

Svar: åh tack! vad glad ja blir :)
Evelina Fransson

2013-04-18 | 13:11:49
Bloggadress: http://nathaliev.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback